נאה חכמון מאמנת אישית ועסקית

הציעו לי לאחרונה לחוות מיני פגישת אימון טלפונית עם נאה חכמון, מאמנת אישית ועסקית.

האמת שזה בא לי בול בזמן. מאז הקורונה ומעבר הדירה לצפון, אני פחות מוצאת את עצמי מבחינה תעסוקתית – גם בגלל התקופה והמיקום, וגם בגלל הרצון שלי כבר זמן מה לעשות איזשהו שינוי בתחום התעסוקה, כך שחשבתי שאימון, גם אם מיני, יכול להביא תועלת כלשהי.

נאה התקשרה אלי בשעה שתיאמנו והקדישה חצי שעה בלהקשיב לי ובניסיון להבין מה תוקע אותי ואיך אפשר, ולו ברמה המאוד התחלתית, להתחיל להניע שינוי.

אז לאחר שסיפקתי לה קצת רקע אודותי ואודות ההיסטוריה התעסוקתית שלי, נאה ניסתה לעזור לי להבין מה החוזקות שלי ומה מהחוזקות שלי יכול לעזור להניע אותי למצוא ולממש את התשוקה האמיתית שלי.

אז אני מודה שחצי שעה של אימון זה כנראה מעט מידי בכדי לעשות שינוי ממשי, אבל אולי היא הצליחה לזרוע את הגרעין שיכול לעזור לי לפרוח.

הטיפ המשמעותי ביותר שקיבלתי ממנה הוא פשוט לשים לב, בכל דבר שאני עושה, גם הקטנים והשגרתיים ביותר, מה מהדברים גורמים לי להנאה וסיפוק ואיך אפשר לתרגם אותם לתעסוקה ופרנסה. אני עדיין בחיפוש..

מה שחוויתי מנאה בשיחה, הוא שמדובר בבחורה מאוד אופטימית עם הרבה מאוד מוטיבציה. בחורה שמסמנת מטרות ומגשימה אותן אחת אחת.

אני מניחה שבסדרות אימונים ארוכות יותר, היא נעזרת בתכונות אלו לעזור לאחרים לממש את עצמם.

נאה חכמון מאמנת אישית ועסקית

כל אדם נתקל בשלב מסוים בחייו בדילמה בה הראש אומר שצריך לעשות משהו אחד והלב אומר דווקא ההיפך ומושך לכיוון אחר לחלוטין. הדילמה הזו יכולה להיות בכל תחום  – קריירה, זוגיות, הורות. הצורך להחליט וקבלת ההחלטה אם ללכת לפי הראש או לפי הלב משאירה את רוב האנשים מבולבלים, מתוסכלים, חסרי אונים ובעיקר תקועים.

במשך שנים עזרה נאה חכמון לחברים, מכרים ובני משפחה לעשות שינוי בחייהם מבלי לדעת שמה שהיא עושה זה בעצם אימון אישי. שהיא מסייעת לאנשים להבין מה הראש שלהם מבקש ומה הלב שלהם אומר ולקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורם, להשתחרר מתקיעות ולהגשים חלומות.. כשהבינה שאימון אישי ועזרה לאחרים זה לא רק מה שהיא הכי אוהבת לעשות בעולם אלא שהיא גם טובה בזה, היא החליטה להגשים את החלום של עצמה ולהיות מאמנת אישית.

נאה בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת באר שבע במנהל עסקים עם התמחות בתיירות ומלונאות ותעודת מאמנת אישית מאוניברסיטת בר אילן. במכללת גומא עשיתה הכשרה ללשכת המאמנים בישראל והיא חברה בלשכת המאמנים בישראל. בעזרת הכלים והטכניקות שהיא למדה היא עוזרת לאנשים להשתחרר מתחושת התקיעות לקבל את ההחלטה וגם לצעוד קדימה וליישם אותה. הגשמת חלומות לא צריכה להיות טיול מסביב לעולם או קפיצת בנג'י מטורפת. היא יכולה גם להיות משהו סולידי יותר, אישי שאנשים חולמים אבל מתעכבים בלהגשים. נאה, שתהליך האימון שלה מובל על ידי המשפט המפורסם של וולט דיסני: "אם אתה יכול לחלום על זה אתה יכול להגשים את זה". עוזרת להגשים את החלומות האלה.

מאימון לאימון, ממתאמן למתאמנת, נאה פיתחה דרך משלה לסייע לאנשים ולהעביר תהליכי אימון. מדובר בעשרה מפגשים שהם כמו פגישה עם חברה טובה. שיחה מעמיקה , הורדת מגננות, חשיפת חולשות והתמודדות איתם, קילוף השכבות ומציאת הכוחות להמשיך הלאה. נאה שואלת את כל השאלות הנכונות והמדויקות, בידיעה ברורה שלה, וגם של המתאמנים שלה בבוא הזמן, שהתשובה נמצאת אצל כל אחד ואחת מהם.

לדף הפייסבוק של נאה

לפרטים נוספים על תהליך אימון אישי איתה

הצטרפו לדף הפייסבוק שלי

לאינסטגרם שלי

amazon prime free trial

השאר תגובה