יריד היין ה-11 בראש פינה 17-18.5.23

המושבה ראש פינה חוגגת 140 שנות התיישבות וכחלק מהחגיגות החלו ההכנות ליריד היין ה- 11 שהפך למסורת של אווירה ייחודית תרבות, יין וטעמים.

כ-28 יקבים ומזקקות גליליים מובילים יציגו במתחם היריד שיתקיים השנה במתחם רחב ידיים ונגיש בלב המושבה, באווירה חגיגית תחת כיפת השמיים.

יריד היין ה-11 בראש פינה 17-18.5.23

תרבות היין בגליל הולכת ומתפתחת וראש פינה היא המתאימה ביותר להוביל את אירועי היין בגליל.

היריד יארח את מיטב יקבי הגליל, הגולן והעמקים, שיציגו יינות משובחים מהטרואר הצפוני, לצד דוכני מזון גליליים בדגש על תוצרת חקלאית מקומית, בית קפה, מוצרי אקססוריז, פינות ישיבה ומוסיקה חיה באווירה לילית קסומה.
היריד הגלילי מהווה הזדמנות נפלאה למפגשים מרתקים עם אנשי היקבים, הייננים והכורמים הגליליים.

כ-28 יקבים כבר אישרו השתתפותם, ביניהם- יקב נעמן, יקב אביבים, יקב הר זמר, יקב עכו, יקב סקוריה, יקב בזלת הגולן, יקב צפת העתיקה, יקב הרי גליל, יקב אלבר, מזקקת באסל ועוד.


בימת היריד תארח השנה אנשי יין לפאנלים ושיח מרתק אודות ענף היין.

בפן המוסיקלי, ינעימו את הערב הרכבים מבית הספר למוסיקת המזרח- 'מקאמאת' עם מוזיקה חובקת העולם בשילוב כלי נגינה עתיקים לצד דיג'יי אורי הדר עם מוזיקה משובחת לאורך כל האירוע ולהקת- Latin Power שיביאו את הקסם הלטיני.
"יריד היין הגלילי בראש פינה, הפך עם השנים לאירוע דגל.

"השנה אנו חוגגים את יריד היין בציון 140 שנה לראש פינה, היריד ה-11 ייתן במה חגיגית ליקבים, לחקלאות הגלילית, ליצרנים ויעצים את תחושת הגאווה המקומית של תרבות יין, אוכל נהדר ומפגש מלא אוירה ייחודית לתושבי הגליל והארץ כולה, אני מזמין את הציבור הרחב להגיע, לחגוג איתנו יחד. לחיים!", ציין מוטי חטיאל, ראש מועצת ראש פינה.


היריד יתקיים – בימים רביעי-חמישי, 17-18.5, בין השעות: 19:00-24:00
במתחם יריד היין, ראש פינה (שילוט והכוונה בכניסות למושבה)

השאר תגובה