מתחם NOVA לאירועים בנמל תל אביב – התפריט החדש

לפני כשבועיים הוזמנתי לרגל השקת התפריט החדש של נובה, מתחם האירועים של נמל תל-אביב.

כולנו יודעים שאוכל באירועים בדר"כ לא מרגש במיוחד.

תמיד אותן מנות, אף פעם לא מרגישות טריות במיוחד או עשויות ממרכיבים משובחים.

בנובה מבטיחים שינוי. לא עוד אוכל אירועים סטנדרטי.

גורמה. כן, כן….גורמה לאירועים!

הגעתי, טעמתי והשתכנעתי.

המנות בתפריט האירועים החדש שונות, מעניינות, מעוצבות יפה וללא ספק טעימות ואיכותיות.

הנה כמה מנות שניתן למצוא בתפריט החדש:

עוד על התפריט החדש מתוך הקומוניקט:

"אטרקציה חדשה בנמל תל אביב, עם השקתו המחודשת של מתחם נובה לאירועים, הפותח מטבח גורמה אקסקלוסיבי בניצוחו של חיים גרשון, ומציע ללקוחותיו לארח בחללי פנים מעוצבים בסגנון שיק-אורבני, המאפשרים לכם לעצב כל אירוע בהתאם לקונספט שתחלמו: החל מאירועים אינטימיים של 150 איש ועד לחגיגות עם 500 אורחים. המקום המושלם למי שרוצה לארח את הקולגות לעסקים, לעשות הרבה באזז בהשקעות מתוקשרות או להגשים פנטזיה ולהתחתן במקום הכי נחשב בתל אביב.

במתחם NOVA אירועים בנמל תל אביב מציעים לכם ליהנות מניחוחות גורמה בלתי נשכחים עם מטבח מאובזר שמממש את החזון של השף חיים גרשון שיצא למסע מסביב לעולם, וחזר עם הספיישלים הנחשקים ביותר ממסורת הבישול ברחבי תבל.

במתחם NOVA אירועים בנמל תל אביב תוכלו להפיק את האירוע במלוא המקצועיות, ועם ניחוחות גורמה בלתי נשכחים של השף חיים גרשון שיצא למסע מסביב לעולם וחזר עם הספיישלים הנחשקים ביותר ממסורת הבישול ברחבי העולם.

לצדו של גרשון פועל צוות בישול מובחר וצי מוקפד של מלצרים וברמנים מקצועיים, שיעשו הכל כדי שהאירוע שלכם יהיה מושלם: מהאטרקציות הגדולות ועד לפרטים הקטנים.

מטבח השף ייחודי של המקום מאפשר אירוח ברמת מסעדות השף הנחשבות (Fine Dinning) עם תפריטים מגוונים בהשראת מטבחי העולם, שמוכנים בתוך המתחם ומגישים גורמה טרי, איכותי ו..חם מהתנור. בין המעדנים שמחכים לכם בתפריט תמצאו מנות שף של טורנדו רוסיני פילה בקר בליווי כבד אווז, פטריית פורטבלו, אספרגוס וכרשה מטוגנת, כנפה כבש בניחוח צנוברים מוגש על מצע טחינה ירוקה ופיסטוק קלוי, פילה דניס בעשבי תיבול אפוי בתנור ומוגש על מצע תחתיות ארטישוק, לימון כבוש ופלפל צבעוני, פילה סלמון ועשבי תיבול ועגבניות מיובשות מוגש על מצע פירה אפונה בעיטור כרישה מטוגנת ועוד.

ואם זה לא מספיק.. במתחם  NOVA אירועים בנמל גייסו את מיטב המעצבים כדי לגבש חללי פנים בשיק אורבני, שניתנים להתאמה בהתאם לקונספט הנבחר. במקום מציעים לאורחים ליהנות מישיבה אינטימית סביב שולחנות, חושפים רחבה חיצונית מטופחת המשמשת לקבלות פנים וחופות, והוסיפו את המילה האחרונה מתחום הטכנולוגיה, המשדרגת את האירוע עם מערכת מולטימדיה בעלת 7 מקרנים ומסכים בעלי יכולת לשדר שידור היקפי ומערכת הגברה מהמתקדמות בעולם. מזל טוב!"

 

הצטרפו לדף הפייסבוק שלי:

6 מחשבות על “מתחם NOVA לאירועים בנמל תל אביב – התפריט החדש

  1. ב16 לאוקטובר הוזמנתי לחתונה באולם נובה היה נורא ואיום ממש זלזול באורחים גועל נפש הסתבר לי שהמארחים ממש רומו

השאר תגובה