כמה זה עולה לנו?

בעידן הנוכחי, בו יש מגוון כ"כ רחב של חברות שמספקות שירותי תקשורת (טלויזיה/ אינטרנט/ סלולר/ שיחות לחו"ל ועוד), אנחנו לא תמיד מצליחים להתמצא במבחר הקיים.

לרוב אנחנו יודעים על המבצעים של החברות הגדולות והמוכרות בתחום, אבל לא ממש יודעים שיש עוד הרבה חברות שמציעות שירותים זהים ולעתים במחיר הרבה יותר נמוך.

ואז אנחנו סוגרים עסקה שנשמעת לנו אטרקטיבית ולמחרת מגלים שחבר/ה סגרו עסקה הרבה יותר משתלמת עם חברה שלא ידענו על קיומה.

כמה עולה לנו חוסר הידיעה הזאת?

לפעמים הרבה מאוד…

 

בדיוק בשביל זה הוקם אתר כמה זה? 

אתר "כמה זה" נותן מענה בכל הקשור להשוואת השירותים והמחירים שמעניקות לצרכן חברות התקשורת בישראל.   

האתר מרכז תחת קורת גג אחת את כל הנתונים, הפרטים, ההשוואות וההסברים הנדרשים עבורכם כשאתם מעוניינים לבחור בשירות תקשורת כלשהו. הפורטל עוסק בהשוואת שירותים ומחירים בתחום התקשורת, ועורך חלוקה לתחומים וקטגוריות: חבילות סלולר, מכשירי סלולר, ספק ותשתית אינטרנט, טלוויזיה וטריפל, טלפון קווי נייח, שיחות לחו"ל ומחו"ל ועיתונות כתובה.

האתר ידידותי, אסתטי ונוח לשימוש ומאפשר להסתפק בשורה התחתונה הפרקטית – למצוא את החברה או המבצע העדיפים באמצעות טבלת ההשוואה.

לדוגמה: אם תרצו להשוות מחירי אינטרנט 100 מגה תוכלו להיכנס בקלות לעמוד השוואת אינטרנט, לגשת לטבלת ההשוואה ולבחור בסינון 100 מגה. לחיצה על כפתור "תשוו לי" תפתח לכם במיידי טבלה עם מחירי החברות השונות למהירות זו. אם אינכם מעניינים לראות את כל החברות תוכלו לבחור את החברות המועדפות עליכם בסינון הטבלה. בנוסף, האתר נותן מענה גם למי שמעוניין לקבל תמונה רחבה יותר, ולהעמיק במידע.

מלבד השוואות המחירים, מוקדש באתר מקום נרחב לסקירות, תגובות הגולשים וחוות דעת. כשירות לגולשים קיימת באתר מערכת המאפשרת לבקש תזכורת במועד סיום תוקף מבצע מסוים, וכך ניתן פתרון למעוניינים להישאר "עם היד על הדופק" ולפנות לחברות בזמן לפני שיעלה המחיר. העדכון השוטף במבצעים ובתגובות הופך את האתר לדינאמי למדי.

באמצעות האתר ניתן ליצור קשר מיידי עם נציגי המכירות של החברות (ע"י השארת פרטיכם באתר או ביצוע שיחת חינם דרכו) ובנוסף מוצעים מבצעים מיוחדים ובלעדיים לגולשים באתר.

תתחילו לחסוך 🙂

לאתר כמה זה

הצטרפו לדף הפייסבוק של הבלוג הדרלינג

הדר אוקנין – בלוגרית לייפסטייל ומשווקת במדיה החברתית

לאתר שלי לקניות מומלצות באיביי ebay

מזון העל ספירולינה 5 בקבוקים בכמות של 100 טבליות בכל קופסא

ScreenHunter_2257 May. 30 00.46

ScreenHunter_1549 Apr. 06 16.10

 

השאר תגובה