הכירו את יוגי תה אורגני Yogi Tea organic

הכירו את יוגי תה אורגני Yogi Tea organic

בשבילי תה בחורף זה כמו מים בקיץ – מרווה, מרגיע והכרחי.

לכן כ"כ שמחתי לקבל את המארז הזה, שמכיל כעשרה סוגים שונים של חליטות תה אורגני איכותי במגוון טעמים מיוחדים ובריאים.

הכירו את יוגי תה אורגני Yogi Tea organic

בינתיים טעמתי והתענגתי על שלושה סוגים: תה ירוק ג'ינג'ר, תה ירוק יסמין וחליטת ג'ינג'ר ולימון.

אין ספק שהחורף הזה ימשיך להיות לי חם 🙂

הסיפור של יוגי תה Yogi Tea

השורשים של יוגי תה נובעים מתורת האיורוודה ההודית בת ה- 3,000 שנים על האיזון בין גוף, נפש ונשמה. ב -1960 היוגה ההודית ומסורת האיורוודה הוצגו לראשונה אל שאר העולם. יוגי בהאג'אן, מאסטר של קונדליני יוגה, היה חלוץ של אורח החיים היוגי ההוליסטי, אשר עודד אנשים לחיות חיים מאושרים, בריאים ומודעים. בשנת 1969 יוגי בהאג'אן הגיע למערב והביא ידע עצום של איורוודה איתו. כמורה של חיים הוליסטים, הוא חלק את חוכמת ידיעותיו של האיורוודה והיוגה עם תלמידיו כהגיש להם תערובת תה בניחוח ארומטי, אשר הם כינו בחיבה "יוגי תה." תערובת תה איורוודי ייחודית זאת מבוססת על המתכון המקורי של יוגי בהאג'אן ומכילה קינמון, הל, ג'ינג'ר, ציפורן, פלפל שחור. לראשונה נמכר באירופה בשנת 1970, ו מ -1987 תחת שם המותג הרשמי Yogi Tea. היום, אנשים בכל רחבי העולם יכולים ליהנות מתערובות מיוחדות של יותר מ -80 עשבי תיבול ותבלינים אורגניים, המוכלים ב- 44 זנים של Yogi Tea.

הפילוסופיה של יוגי תה Yogi Tea

  1. אנו משרתים – אנו עושים זאת על ידי הצגת מוצר מקורי ואיכותי לצרכנים שלנו על ידי תוך אכפתיות על האינטרסים של כל בעלי העניין.
  2. אנחנו אותנטיים, מכבדים וישרים.
  3. המוצרים שלנו תמיד יהיו מבוססים על האיורוודה ועל תכונותיהן הבריאות של עשבי תיבול.
  4. אנו נלהבים ממה שאנחנו עושים – אנחנו מחויבים למצוינות, למשמעת ולעשיית הדברים בדרך הנכונה.
  5. אנחנו מייצרים רק מוצרים בריאים – אנחנו אחראים על ההשפעה שלנו על הסביבה.
  6. אנו משפרים ללא הרף – על ידי יצירת סביבת למידה, על ידי העצמת חברי הצוות שלנו, על ידי מתן הכשרה וצמיחה לאנשים במטרה לפתח ולמצות את הפוטנציאל הגבוה ביותר שלהם בסביבת עבודה נעימה ובטוחה.
  7. אנחנו פועלים ביושר – זה היסוד לכל ההיבטים של העסקים שלנו עם מחזיקי העניין שלנו.

יוגי תה מגיע בלמעלה מ-50 תערובות:

Classic, Choco, Black Chai, Green Chai, Himalaya, Licorice, Rooibos, Sweet Chai, Sweet Chili, Tetra Chai, Licorice Mint, Choco Chili, Sweet Lemon Mate Snack Tea with Green Tea, Sweet Mint Snack Tea with Assam, Positive Energy Cranberry Hibiscus, Ginger Hibiscus, Ginger Lemon, Lime Mint, Bedtime, Ginger Orange with Vanilla, Breathe Deep, Bright Mood, Calming, Echinacea, Fennel with Rose, Forever Young, Gingko, Heartwarming, Men's Tea, Pure,Detox, Stomach Ease, Sunny Chamomile, Throat Comfort, Ginger, Detox with Lemon, Pure with Lemon, Bedtime Rooibos Vanilla, Green Balance, Green Energy, Green Jasmine, Green Tea Ginger Lemon, Women's Balance, Women's Energy, Women's Tea, Ginseng Flower, Jasmine, Rose.Classic Chai, Himalaya Chai, Choco Chai, Ginger Lemon Chai,
Limited Editions: Christmas Collection, Mini Packs

הכירו את יוגי תה אורגני Yogi Tea organic

לבריאות 🙂

את יוגי תה ניתן למצוא ברשתות ובחנויות הטבע השונות (עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן וכד').

מיוצר בגרמניה. יבואן: גיא נועם

לאתר יוגי תה העולמי

לדף הפייסבוק של יוגי תה

 Lacoste Ushops

 

השאר תגובה