רשת מחסני תאורה פתחה את סניף התאורה הגדול בישראל

רשת "מחסני תאורה", מרחיבה את פעילותה ופתחה לאחרונה את חנות התאורה הגדולה ביותר בישראל.

החנות מיועדת למעצבי פנים, אדריכלים ולקהל הרחב והיא ממוקמת  בשדרת העיצוב הישראלי:  ברחוב הלח"י  28 בני ברק.

מדובר במתחם תאורה ראשון מסוגו בישראל, שיעניק ללקוחותיו חווית קניית שלמה תחת קורת גג אחת. החנות שהושקעו בהקמתה 4 מיליון ₪ משתרעת על שטח של כ-1000 מ"ר, ומעוצבת  כחללי חדרי הבית, שיחשפו מידי רבעון את מגמות העיצוב והטרנדים החמים בתחומי עיצוב הבית השונים: מטבח, אמבטיה, סלון, חדרי שינה , חדר אוכל, מרפסת וגינה.

 רשת מחסני תאורה פתחה את סניף התאורה הגדול בישראל

 רשת מחסני תאורה פתחה את סניף התאורה הגדול בישראל

 רשת מחסני תאורה פתחה את סניף התאורה הגדול בישראל

 רשת מחסני תאורה פתחה את סניף התאורה הגדול בישראל

החנות מציגה  מגוון אדיר של גופי תאורה בייבוא בלעדי, במסגרת זו יוצגו קבוצות מחיר שונות, ממחירים אטרקטיביים במיוחד ועד למותגים בינלאומיים מהמובילים בעולם כגון: פומגלי, מורטי, נובלוקס ועוד.

בסניף החדש הצרכן הסופי יוכל באמצעות הדמיות והמחשות מדויקות, להתרשם מהאפקטים השונים של גופי התאורה המוצגים במקום.

חנות הקונספט החדשה מציעה ללקוחותיה שירות בלעדי וייחודי: ליווי אישי וצמוד של הלקוח ע"י צוות המומחים של "מחסני תאורה" וייעוץ בתכנון פרויקטים המשלבים גופי תאורה החל מהשלבים הראשונים, התאמת ובחירת גופי התאורה ועיצוב התאורה בהתאמה אישית על מנת ליצור את האווירה הייחודית לה שואף הלקוח.

לדברי איציק חיימוב, מבעלי רשת "מחסני תאורה": "אנו נרגשים וגאים לפתוח את הסניף הגדול ביותר בישראל בתחום התאורה.  ההחלטה לפתוח חנות קונספט דווקא ברחוב הלח"י נובעת מהעובדה כי רחוב זה מהווה מוקד עלייה לרגל לכל חובבי העיצוב והתאורה, ואנו בטוחים כי בחנות החדשה הצרכן  הישראלי  יוכל להתעדכן בכל הקורה בעולם התאורה  וליהנות מחווית קנייה נעימה, מזמינה,  במחירים המשתלמים ביותר".

עוד מוסיף חיימוב כי: "המבקרים בחנות החדשה ייהנו מליווי מקצועי של מעצבי תאורה מקצועיים ומנוסים ויזכו לייעוץ בתכנון כל פרויקט בעל היבטים מתחום התאורה".

קבוצת  רשתות תאורה הוקמה בשנת 1994 ע"י אנשי העסקים  איציק ונרי חיימוב. הקבוצה מפעילה את רשת מחסני תאורה, חברת גלאו פרויקטים וגלריית התאורה  גלאו.הרשת מונה כיום  43 סניפים  ברחבי הארץ  (מאילת ועד קריית שמונה ) ונחשבת לרשת המובילה בתחומה בישראל. 

תכניסו אור לחיים 🙂

הצטרפו לדף הפייסבוק של הבלוג הדרלינג

הדר אוקנין – בלוגרית לייפסטייל ומשווקת במדיה החברתית

לאתר שלי לקניות מומלצות באיביי ebay

PrevNext     משלוח  מסופק ע"י ספק אמריקאי - יבוא אישי באמצעות   חברת USHOPS מעניקה לך שירות ייחודי- שילוח המוצר עד דלת ביתך במחיר סופי. המחיר כולל בתוכו את עלויות המוצר, המיסים, השילוח וההפצה. הינך רוכש את המוצר במתכונת יבוא אישי על כל המשתמע מכך, האחריות על המוצר ניתנת בארה"ב אלא אם צוין אחרת. זמני האספקה של המוצרים תלויים בזמינות המוצרים אצל הספק בארה"ב. ניתן לעקוב אחר החבילה בכל רגע נתון באתר www.ushops.co.il  שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותך בכל שאלה צוות USHOPS שתף עם חברים     סט ארגונומי 10 חלקים, צבעוני ואיכותי למטבח. עשוי מסיליקון של Core Kitchen

סט של 4 סירי בישול מהמותג Happycall

ScreenHunter_2257 May. 30 00.46

נעל עקב איכותי וקלאסי מעור מבית היוצר ניין ווסט- Nine West

משקפי שמש היוקרתיים של מייקל קורס - 0MK2024 Michael Kors

ScreenHunter_1549 Apr. 06 16.10

מחשבה אחת על “רשת מחסני תאורה פתחה את סניף התאורה הגדול בישראל

השאר תגובה