קולקציית סתיו חורף 2012 – 2013 של אופנת התינוקות CARTER'S

לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2012 – 2013 של מותג אופנת התינוקות  מארה"ב Carter's, הוזמנו לחנות בקניון איילון בר"ג לחשיפת הקולקצייה, ועל הדרך זכינו במתנה אישית קטנה – חולצה עם קריקטורה של הגרסה התינוקית שלנו 🙂

קולקציית סתיו-חורף 2012/13 של מותג אופנת התינוקות מארה"ב Carter's שמה דגש על איכות הבדים ונוחות הלבישה. חשיבות רבה ניתנת לרכות הבדים הסרוגים והארוגים בנוסף המוצרים עצמם מצטיינים בנוחותם : גומי גמיש ללבישה קלה ונוחה ,לחצניות לפתיחה קלה ומהירה. הפריטים מותאמים ללבישה יומיומית, הן לשעות הפנאי והן לאירועים חגיגיים.

זוהי העונה השלישית של המותג ברשת H & O ובין הפריטים נמצא את ההתמחות  של המותג Carter's: מארזי מתנה ביגוד ראשוני בכמה חלקים, אוברולים, חמישיית בגדי גוף וחליפות לצד אביזרים משלימים כגון שמיכות, סינרים, גרביים וכובעים לקטנטנים וגם אביזרי שיער לקטנטנות.

הקולקציה מציעה ברובה מגוון מערכות לבוש מוכנות, המוצעות כיחידה אחת ונותנות פתרונות מידיים לרכישה, ניתן למצוא בקולקציה מגוון חליפות של שניים או שלושה חלקים במבחר צבעים, דפוסים ובדים כגון: אינטרלוק, פליז, פוטר ועוד.

העונה הוספו מוצרים מבוקשים לשוק הישראלי כגון מארזי רגליות תואמים למארזי בגדי הגוף.

המחירים לצרכן מתורגמים ממחירי הדגמים בארה"ב ולכן אטרקטיביים ביותר, הלקוחות שלנו יודעים שהם מקבלים איכות טובה במחיר מצוין.

הקולקציה מופיעה במגוון קבוצות צבע:

בנות -ורודים ואפורים נעימים, סגולים, פסים, משבצות

בנים- נייבי ואפור,ירוק ונייבי, תכלת ולבן, משבצות.

 הנה תמונות מהקולקצייה החדשה:

טווח מחירים:

חמישיית בגדי גוף – 99.99 ₪ , אוברול תינוקות – 59.99 ₪, מארז מכנס ובגד גוף – 69.99 ₪ , מארז 3 חלקים – 119.99 ₪.

TODDLERS

בחורף ניתן יהיה למצוא חליפות פליז 3 חלקים גם מידות טודלרז  אשר מחולקות למידות 2-5  בהן ניתן למצוא מארזים של שניים או שלושה חלקים, ובנוסף  דגמים בודדים בלבד במידות 6-7.

חליפות 2-4T – 99.99 ₪

שמלות T4-7 89.99 ₪

חולצות, חצאיות 2-7T  59.99 ₪

שיהיה חורף חם 🙂

הצטרפו לדף הפייסבוק שלי:

השאר תגובה