פותחים את הקיץ עם ספידו

בשבוע שעבר הייתי בתצוגת קולקצית הקיץ של ספידו 2012.

 הקולקציה השנה עוצבה גם בניחוח אולימפי לקראת אולימפיאדת לונדון שתיערך ביולי 2012, כשהם נותנים מענה לכל גיל ולכל מבנה גוף.

לצד בגדי הים מוצעים השנה שלל  שמלות ובגדי חוף.

את בגדי הים מאפיינים צבעי קיץ בולטים כמו: כחול נייבי – לבן- אדום , גווני  טורקיז, סגול, שחור וירוק  תפוח וכתום וורוד פוקסיה ושילובי  שחור ולבן.

בבגדי הים השנה מככבות טקסטורות בד שונות בדגש על הרשת.

בקולקציה ביקיני בסגנון רטרו עם משבצות ופסים של אדום לבן, כחול- לבן, גווני שחור תכלת ומנטה או ורוד-סגול- לבן ותוספות של סרטים למראה מתוק במיוחד.

חזיות החל מ- 170 ש' ועד 200 ש'

חלקים תחתונים  החל מ-89.90 ש' ועד  170 ש'

בגדי ים שני חלקים, אופנתיים  החל מ250  ש'

לצד הרטרו מוצעים בגדי ים עם הדפסי שקיעה , פרחוניות מרומזת  ו"מרוחה" , חזיות המשלבות רצועות דמוי רשת , משולשים פסיכודאליים ועוד .

לצד כל אילו מוצעים בגדי הים הספורטיביים , כאשר הבולטים הם: ה-ENDURANCE +  ,בגדי ים  בעלי כושר עמידות גבוה במי כלור ומלח, פרי פיתוח בלעדי של ספידו.בגדי הים משלבים בתוכם את טכנולוגיית מתיחה בארבעה כיוונים {4 WAY } לשם שמירה על גמישות ונוחות.

בגדי הים אנדורנס +, עמידים פי 20 בפני דהיית צבע מאשר בגד ים קונבנציונאלי ובעלי עמידות גבוהה יותר נגד משיכת סיבים. הבד אינו מכיל אלסטאן כך שאינו מתכלה במי כלור והיות והינו בעל רמה נמוכה של ספיגת לחות הוא מתייבש במהירות.

בולטים כאן בגדי ים בצבעים חלקים ,בשילובי צבעים או בהדפסי פסים מרומזים , כולל שילובי רשת באיזור החזה .

מחירי בגדי ים שלמים  אנדורנס + החל מ- 229.90 ש' ועד  349.90 ש' .

להשלמת המראה בחוף עיצבו בספידו שלל שמלות חוף  ואוברולים  בגזרת גופיות , בתוספת של פסים אלכסוניים בגזרת שמלות גופיה ארוכות עם חגורה קטנה לאיזור המותן, תוספות של סרטים קטנים לצד הכתפיות , כיסים ועוד.

שמלות החל מ-159.90ש'  ועד 189.90 ש'

אוברולים החל מ- 189.90 ש' ועד 199.90 ש'

להשיג ברשת חנויות ספידו, פיוז'ן , ספורט ורטהיימר,הולמס פייס ובחנויות הספורט המובחרות .

הנה כמה מהדגמים:

שיהיה לכם קיץ לוהט!!

הצטרפו לדף הפייסבוק שלי: http://www.facebook.com/Ok.Hadar

5 מחשבות על “פותחים את הקיץ עם ספידו

  1. Glory & splendor wow!! Was disappointed no picts of Glory& Splendor aka., Hadar!!! Nice layout and articulation,excellent!!! I really liked the one with the pink hat or is that chartreuse?

    barchhot ve tefilliot chavera semach pesach! b'ahavah

    אני אוהב את המשמעות …. זה מתאים…הדר

השאר תגובה