הפורמט השכונתי מגיע לראשון לציון – סניף "מחסני השוק בשבילך" במרכז ראשונים


הסניף ששופץ והוסב מקו-אופ שופ לפורמט השכונתי של הרשת, משתרע על שטח של כ- 1,500 מ"ר וכולל קצביית פרימיום, קופות עצמאיות, מאפיה, מעדניה וחניה צמודה וחופשית.

רשת מחסני השוק, בבעלותן של משפחות נעמן וכהן, השיקה היום את הפורמט השכונתי "מחסני השוק בשבילך" במרכז ראשונים בראשון לציון, בהשקעה של מיליוני שקלים. סניף זה יחליף את סניף קו-אופ שופ שהוסב ובכך הוא יהיה הסניף השני במספר של הרשת בעיר.
כזכור, הליך הסבת סניפי קו-אופ שופ ל"מחסני השוק בשבילך", מבוצע כחלק ממהלך כולל של רשת מחסני השוק, אשר רכשה בשנת 2019 את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לאחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בארץ.
סניף "מחסני השוק בשבילך" ראשונים הושק היום ומציע חגיגת הטבות משתלמת במיוחד.

שטחו של הסניף המשופץ שעבר מתיחת פנים מסיבית מתפרש על כ- 1,500 מ"ר אשר עוצבו בעיצוב חדשני ומודרני להענקת חווית קניה מתקדמת ונעימה במקום. סניף זה מציע תמהיל מוצרים מגוון במיוחד על אף היותו שכונתי, קצביית פרימיום הנחשבת מהמובילות בענף וברמת קצביות בוטיק, מאפייה ומעדניה. כמו כן, לטובת ניהול תורים יעיל הוצבו קופות עצמאיות וחניה צמודה וחופשית לנוחות מקסימלית ללקוחות הסניף.

מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר: "כחלק מהאסטרטגיה הכוללת שלנו, חווית הקניה היא אחת מהעוגנים הבולטים שלנו כרשת ותיקה הפועלת מזה עשרות שנים בענף. על כן, חשוב לנו שהיא תהיה בלתי מתפשרת – באיכות, בטריות ובמגוון הרחב המוצע גם בפורמט השכונתי שלנו. לקוחות הסניף יהנו מתוצרת מובחרת במחירים הוגנים כשבכל קטגוריה אנו מקפידים על אלטרנטיבות ומנעד מחירים רחב המותאם לכל כיס. בכך אנו מעבירים את השליטה על סל הקניות אל הצרכן – בין אם יבחר במותגים מובילים, או באלטרנטיבות איכותיות המוכרות פחות- הכוח בידיו. בנוסף, אנו מציעים עדכונים יומיים שוטפים על מבצעים במחלקות השונות עליהם ניתן להתעדכן בהתחברות פשוטה לקבוצת הוואטס אפ ולכל הנכסים הדיגיטליים שלנו".

"מחסני השוק בשבילך"- מרכז ראשונים, הנחשול 30 ראשון לציון.
https://www.mck.co.il/

אודות רשת מחסני השוק
רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלותן ובניהולן של משפחות נעמן וכהן, אשר הוקמה לראשונה בשנת 1996 בעיר באר-שבע. הרשת מונה כיום 67 סניפים בפריסה ארצית מצפת ועד אילת ובמקביל, מפעילה אתר סחר מתקדם. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ וסניפיה הוסבו ל"מחסני השוק בשבילך"-בכך, הפכה לרשת שיווק מהגדולות והמובילות בארץ.
רשת מחסני השוק, מפעילה מועדון לקוחות פעיל וחזק המונה למעלה מחצי מיליון לקוחות וכמו כן, מציעה כרטיס אשראי עצמאי wincard+ בשיתוף חברת max, המשלב הטבות כלליות ומבצעים בלעדיים למחזיקי הכרטיס.

השאר תגובה